תפריט

כתיבה שיווקית לניוזלטרים

כתיבה שיווקית לניוזלטרים

שמירת הקשר בין עסק לבין הלקוחות שלו הוא אלמנט חשוב מאוד. לא בכדי, המון עסקים, בעיקר חברות גדולות, מתעקשות על קבלת כמה שיותר פרטים על הלקוחות שלהם, על מנת שיוכלו לשלוח להם מידע, מבצעים, הודעות ואפילו ניוזלטרים. ניוזלטרים הם למעשה עלונים פרסומיים שנשלחים ללקוחות קיימים, ואפילו ללקוחות פוטנציאליים, בעיקר דרך הדואר האלקטרוני, אך לעיתים גם בעותקים קשיחים. העלונים עושים עבודה מאוד אפקטיבית, כי הם מגיעים לקהל יעד ממוקד מאוד, וכזה שכבר התרשם וקנה את מוצרי העסק, או השתמש לשירות שלו בעבר. מדובר בכלי עבודה חשוב מאוד כיום, אם כי צריך לדעת לכתוב אותו נכון.

ערוץ מכירה חזק

ניוזלטר הוא ערוץ מכירה חזק מאוד עבור כל עסק. אפשר לכתוב, ללא כל הגבלה של מקום או תפוצה, כל מה שאפשר ורצוי. את הניוזלטרים אפשר לשלוח במייל בקלות, ולבנות קהילה של לקוחות אשר משתמשים בו כדי ליהנות מהנחות או מבצעים. מדובר בכלי האיכותי והטוב ביותר בשיווק ללקוחות חוזרים, ללא כל עלויות פרסום, אלא רק על כתיבה איכותית ומותאמת. הכתיבה לניוזלטר חייבת להיות שיווקית ומכירתית, ולהציע יתרונות ללקוח. היא חייבת להיות חכמה, חדה ומדויקת, ולהעביר את המסר כך שאנשים באמת יקראו את הניוזלטר, וישתמשו בו בצורה כזו או אחרת. עסקים רבים מרוויחים רבות מניוזלטרים, גם כי הם אפקטיביים, וגם כי הם עולים מעט מאוד באופן יחסי לקמפיינים של פרסום, או כל כלי שיווקי אחר.

זקוקים להצעת מחיר? השאירו פרטים בטופס פשוט זה, ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם:

הנגשת המסר לקהל

כדי לייצר מערך ניוזלטרים טוב, צריך לדעת להנגיש אותו לקהל. ראשית, במהלך כל מכירה, לנסות ולקחת את פרטי הלקוח ולהכניס אותם למאגר. כל סוג של מאגר הוא חיובי, ועוזר מאוד להגדיל את המכירות ואת קהל הלקוחות הרלוונטי. אפשר ואף רצוי להבטיח הטבות לאנשים שנכנסים למאגר בצורה של חברות מועדון או דברים דומים, ובכך, להגיע למצב בו אפשר לשלוח ללקוחות ניוזלטר במייל, עם כל המבצעים וההטבות של התקופה הקרובה. האידאל הוא לשלוח ניוזלטר אחת לחודש, כדי לא להעמיס על הלקוח מצד אחד, ולא לגרום לו לשכוח את העסק מנגד.

להגדיל את קהל הלקוחות

היכולת לכתוב ניוזלטר טוב היא חשובה, ובחברת ביירון, המתעסק בכתיבה שיווקית ותרגום, יודעים זאת היטב. בביירון שמים דגש על כתיבה שיווקית, עם הכוונה לניוזלטרים, ומצליחים לייצר עלונים שיווקיים עם הנעה לפעולה, ועם יתרונות גדולים ללקוח מצד אחד, ולעסק מצד שני. ניוזלטר טוב הוא כזה שמצליח להחזיר את הלקוח לחנות, וניוזלטר מצוין הוא כזה שמביא לקוחות חדשים. בביירון מצליחים, בעזרת אנשי מקצוע מעולים, לנסח מסרים שיווקיים מצויינים לכל סוג של עסק, עם התאמה ספציפית מבחינת שפה, ולהביא לתוצאות איכותיות. בביירון גם עוסקים בתרגום, ויכולים להציע ניוזלטרים במספר שפות, כדי להגיע לעוד ועוד קהלי יעד.