מה חשוב ללקוח שמשכיר ציוד הדרכה אלחוטי

תוכן עניינים

לפני כשנה חברת ביירון החלה להשכיר ציוד הדרכה אלחוטי לטיולים. הדבר בא כדרישה מלקוחות שלנו של תרגום סימולטני שהבינו שהציוד הוא מאוד דומה. הם רצו שנשכיר להם את הציוד להדרכות וטיולים בשטח גם אם אין תרגום של הנאמר לשפה אחרת. מכיוון שהם סומכים עלינו, הם העדיפו לקחת את הציוד מחברה שהם מכירים.

לאחר שנה ניתן לסכם שאנו מבינים מה חשוב ללקוחות שמשכירים ציוד הדרכה אלחוטי. המדריכים, ובצדק, לא רוצים להתעסק עם הציוד. חשוב שהוא יעבוד מיד ושהם לא יצטרכו להתעסק עם תקלות. לשם כך חשוב שהערוצים של כל המכשירים יהיו מכוונים על אותו ערוץ כמו של המשדר של המדריך. חשוב שהסוללות יהיו איכותיות. האוזניות צריכות להיות איכותיות ובהישג יד. וכל הציוד, כולל הסוללות הרזרבה, צריכות להגיע בערכה כך שהמטיילים יוכלו להתמודד עם הציוד ולא להטריד את המדריך שעסוק בהדרכה. מעבר לכך, אנו מספקים שירות תמיכה טלפוני במקרה שיש למטיילים שאלות, וכך הם יכולים להתקשר ישירות אלינו ולקבל עזרה מבלי להפריע למדריך ולמטיילים האחרים.

שירות טוב הוא דבר קריטי. אומנם הציוד שלנו הוא איכותי בכך שיש קליטה גם במרחק של 75 מ' מהמדריך (אצל חלק מהציוד שיש בשוק הקליטה היא בקושי למרחק של 15 מ') ושהוא עמיד וחזק, אך שירות טוב מייצר חוויה חיובית אצל המטיילים ובכך אנו עוזרים למדריכים ולסוכנויות הטיולים לתת חוויה מעשירה ללקוחות שלהם.

שיתוף:

עוד פוסטים:

הנגשת רקע ותיאור קולי ללקויי ראייה

חברת ביירון שמה לה למטרה להנגיש כנסים ואירועים לכלל המשתתפים ובפרט למשתתפים לקויי ראייה. ב־35 שנות עבודתה צברה החברה ניסיון רב הנגשה ויזואלית, קולית ובתרגום

הנגשה קולית לכנסים ואירועים

חברת ביירון מספקת שרותים שונים לכנסים ואירועים: תרגום סימולטני. תרגום שפת הסימנים. הנגשה קולית בהרבה אירועים יש קהל שזקוק להנגשה קולית הנגשה ויזואלית. באוכלוסייה הישראלית קיימים

ליצירת קשר:

רוצים שנחזור אליכם? השאירו פרטים:

דילוג לתוכן