תפריט

ביירון בתרגום סימולטני בטקס חניכת מכון סגול לתפקודי המוח תל- אביב איכילוב

בתאריך 15.12.22 נערך טקס חניכת המכון סגול לתפקודי המוח איכילוב בתל אביב.

כל זה הודות לתרומתם הנדיבה של טובה וסמי סגול. סמי סגול הוא תעשיין ישראלי, שניהל ובנה את חברת כתר פלסטיק, שהיא בעלת 30 מפעלים, המעסיקים בקירוב 4,000 עובדים מרחבי כלל העולם. חקר המוח הוא אחד מהתחומים הקרובים ביותר אל סמי סגול, זאת מפני שהוריו של סמי סגול סבלו ממחלות האלצהיימר ופרקינסון, הקשורות לבריאות המוח. סמי סגול מוכר בישראל כאחד מהתורמים הנדיבים בתחום הפילנתרופיה, וניתן לראות זאת בתרומתו למכון סגול לתפקודי המוח איכילוב בתל אביב. 

זקוקים להצעת מחיר? השאירו פרטים בטופס פשוט זה, ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם:

מכון סגול לתפקודי המוח הוקם במרכז הרפואי תל אביב ע"ש סוראסקי בשנת 1988 בשיתוף עם אוניברסיטת תל אביב. המכון פועל למען חקר תפקודי המוח האנושי על מנת לשפר את הבריאות ולפעול למען יצירת מצב של רווחה גופנית, פסיכולוגית וחברתית. המכון נוסד ומנוהל על ידי פרופסור תלמה הנדלר, שהינה חוקרת מוח ופסיכיאטרית, בשיתוף פעולה עם סגנית המנהלת הפרופסור דפנה בן בעשט, שהיא מומחית להדמיה ב MRI.

בנוסף לפעילותו המחקרית, המכון מספק שירותים רפואיים מגוונים הכוללים: גישות טיפוליות בנוירומודלוציה להפרעות בריאותיות מוחיות שונות, ומציאת פתרונות מתקדמים מבחינה טכנולוגית לאבחון מוחי מדויק. מכון סגול לחקר המוח הוא הראשון במדינת ישראל, שביצע הפעלה בו זמנית של סריקת EEG ו- fMRL. דבר ההוביל להתפתחויות רבות בתחום.

חברתנו ביירון סמינרס בע"מ, נבחרה על ידי חברת הפקות אירועים A&T, לבצע תרגום סימולטני מעברית לאנגלית של הטקס עבור נציגי שגרירות ארצות הברית שנכחו באירוע. המתורגמנים שלנו הם אנשי מקצוע מאוד מנוסים אשר מבצעים את הפעילות המורכבת של תרגום בזמן אמת (תרגום סימולטני). בנוסף לנציגי שגרירות ארה"ב, נכחו באירוע פרופ' רוני גמזו, מנהל בית חולים אכילוב, ונציגי עמותת הידידים המרכז הרפואי תל-אביב ע"ש סוראסקי (איכילוב).

קיבלנו תגובות חיוביות ביותר לעבודת התרגום הסימולטני של חברת ביירון סמינרס לדוגמה אחת מהן:

"…מבחינתי, השירות שנתת אתמול, מעבר למצופה. זה לא עובר אצלי בלי הכרת הטוב והתודה.

כשיהיו אירועים עם תרגום, ביירון הבחירה שלי."

 

*טל הדס, A&T הפקות אירועים*